FAQ

Co powinienem zrobić, aby dostać się na parking po powrocie z podróży?

Na odwrocie potwierdzenia przyjęcia samochodu na parking, znajdą Państwo numer telefonu do dyżurnego kierowcy. Po powrocie i odebraniu bagażu, wystarczy wezwać telefonicznie kierowcę, który podjedzie w ciągu kilku minut. Ze względu na niewielką odległość parkingu od Portu Lotniczego, nie jest wskazane dzwonić po kierowcę wcześniej, niż po odebraniu bagażu.


Czy muszę dokonywać rezerwacji miejsca parkingowego?

Zalecamy aby każdy, kto zna już datę wylotu, dokonywał rezerwacji miejsca na parkingu, szczególnie w okresie letnim, tj. od maja do końca września. Rezerwacja jest bezpłatna, i daje gwarancję, że miejsce na Państwa samochód będzie przygotowane.


W jaki sposób mogę dokonać rezerwacji?

Wystarczy wypełnić formularz rezerwacyjny, zamieszczony na stronie, a wyświetli się potwierdzenie rezerwacji, które jest gwarancją zarezerwowanego miejsca. Można również dokonać rezerwacji telefonicznie. Wtedy obsługa parkingu od razu przyjmie Państwa dane i umieści w grafiku przyjęć samochodów.


Co zrobić, jeżeli po dokonanej rezerwacji, biuro podróży zmieni godzinę wylotu?

Oczywiście zawsze można do nasz zadzwonić, albo napisać maila, i potwierdzić nową godzinę przyjazdu na parking. Zmiany rezerwacji nie wiążą się z dodatkowymi kosztami.


Ile czasu przed wylotem zgłosić się na parkingu?

Odprawy przed lotem zaczynają się na dwie godziny przed wylotem. Kierowca parkingu zawiezie Państwa pod drzwi Portu Lotniczego  w ciągu 3 minut. Zalecamy zatem, aby zjawić się na parkingu ok. 2 godz. przed wylotem. Natomiast w okresie letnim, kiedy obserwujemy wzmożony ruch na parkingu, proponuję przyjąć zapas czasowy ok. 30 min większy niż w poza sezonem, czyli ok. 2,5 godz. wcześniej.


Jak często kursują samochody transferowe?

Kierowcy z obsługi parkingu dyżurują 24 h/dobę. Transfery realizowane są zatem zaraz po przybyciu klienta na parking.


W jaki sposób dokonam zapłaty za parking?

Za usługę parkingową, zapłacą Państwo gotówką. Nie obsługujemy płatności kartami.


Czy otrzymam fakturę VAT?

Oczywiście. Aby jednak usprawnić obsługę, zalecamy żeby dane do faktury zostawić u dyżurnego pracownika przed wylotem, a gotową fakturę otrzymają Państwo po powrocie.


Czy parking jest bezpieczny i strzeżony?

Oczywiście! Parking posiada wszystkie niezbędne zabezpieczenia takie jak ogrodzenie, oświetlenie, szlaban, całodobową ochronę, kamery przemysłowe na wjeździe oraz monitoring Solid Security. Dodatkowo wszystkie samochody objęte są ubezpieczeniem.


Co zrobić jeśli wyładuje mi się akumulator?

Jeśli wybieracie się Państwo w dłuższą podróż, szczególnie w okresie zimowym, zalecamy odłączenie akumulatora. Jeśli mimo tego, akumulator ulegnie awarii, pracownicy dysponują przenośmy urządzeniem rozruchowym i chętnie pomogą uruchomić pojazd.